Продавець Технарик розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
248 відгуків
+380 (66) 005-65-25
+380 (68) 379-72-79
Магазин Технарик
Кошик

Електровелосипед FADA РУТА 800W Лайм

-14%
Електровелосипед FADA РУТА 800W Лайм
  • Електровелосипед FADA РУТА 800W Лайм, фото 3
  • Електровелосипед FADA РУТА 800W Лайм, фото 4
  • Електровелосипед FADA РУТА 800W Лайм, фото 5

27 588 ₴

23 826 ₴

  • В наявності
  • Код: FADA RUTA
+380 (66) 005-65-25
Vodafone
  • +380 (68) 379-72-79
    Київстар
Електровелосипед FADA РУТА 800W ЛаймЕлектровелосипед FADA РУТА 800W Лайм
27 588 ₴23 826 ₴
В наявності
+380 (66) 005-65-25
Vodafone
  • +380 (68) 379-72-79
    Київстар
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Електричний велосипед FADA РУТА 800W

Оновлена FADA РУТА. Ця модель стала дуже популярною завдяки трьом ключовим аспектам:

1. Простота та надійність конструкції + функціональність (багажник або друге сідло для пасажира);
2. Дуже зручна по посадці для будь-якого віку (висока посадка та можливість зміни висоти сидіння), відмінна прохідність (завдяки 17-ти дюймовим мопедним колесам та амортизації передньої вилки) та компактні розміри (навіть менше звичайних велосипедів на 26 колесах);
3. Незначна вага і мотор-колесо дозволяють покривати пристойну відстань тільки на електротязі, а керувати батареєю для циклу зарядки простіше простого, тому що вона поміщена в з'ємний бокс.

Основні конструктивні особливості оновленої моделі:

1. Рама покращеної конструкції - посилені бічні частини винесені за межі корпусу батареї
2. Нова траверса
3. Кошик передній з термопластика (легко зняти, не облущується і не іржавіє)
4. Передня вилка у вигляді амортизаторних стійок
5. Передня додаткова LED-фара дає вдвічі більшу освітленість
6. Новий двигун на 800 ватів у парі з акумуляторною батареєю вже на 15 А/год.

Двигун на моделі пропонується найпотужніший з раніше доступних варіантів. Він розвиває справжні 800 ватів. Причому варіант мотора для Рута можна було б використовувати ще потужніше, проте це не так додало б у швидкості, скільки активніше стало б "з'їдати" батарею. Тому така версія – це принцип розумної достатності.

Максимальна швидкість, заявлена виробником, може досягати 40 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу складе до 40 км залежно від навантаження і дорожніх умов. На правій ручці управління умовним "газом" передбачена клавіша перемикання потужних режимів. Вибір одного з 4-х швидкісних режимів руху передбачає можливості по пробігу. Прислів'я: тихіше їдеш – далі будеш, працює на всі сто.

Зручність посадки забезпечується збільшеною площею подушки сидіння і товщиною пінополіуретанового наповнювача, що зросла. Сидіння стало м'якшим. А підсідельний штир із збільшеною довжиною 30 см дозволить зручно розміститися водієві навіть якщо його зріст більше 180 см. Причому зверніть увагу на те, що педальний вузол доповнений додатковими складними підніжками у передній частині. Тобто якщо дорога далека і рух на електротязі, розміщення додаткових упорів для ніг дозволить прийняти ще зручнішу посадку, коли ноги можна буде частково випрямити, якщо перенести їх з педалей. 

Колеса у Рути мають розміри 2.50-17 переднє та 2.50-17 заднє. Тобто вони однакові та формат взаємозамінності збережений. Шини мають не гладкий, а розвинений протектор і дозволять впевнено пересуватися навіть в умовах ґрунтових доріг. А ось конструкція ободу зазнала змін. Спицований варіант замінено більш практичним і стійким до ударних навантажень варіантом із профільованими опорними елементами. А сам обід має потовщену двошарову структуру в місці сполучення з шиною. Загальна вага колеса у зборі перевищує вагу звичайного спицованого колеса лише на 200 грам – це взагалі нічого. А за міцністю перевершує звичайні спиці. Більш того такий обід можна правити у разі удару, оскільки і обід, і внутрішні опори виконані зі сталі. 

Відкидні платформи на задньому колесі у плані виконання дуже прості – це не шедевр інженерного виконання. Вони виготовлені з гнутого прокатного листа і забезпечені підпруженими петлями для фіксації в складеному стані. Але в будь-якому випадку вони потужні і добре доповнюють практичність електровелосипеда при перевезенні чогось об'ємного і досить важкого. Доповненням до цього стане і передній багажний кошик.

Зверніть увагу на дзеркала. Цей тип дзеркал передбачає два варіанти установки:
1. Охоплює великий вертикальний сектор і буде зручним для високих людей.
2. Однак, якщо хтось невисокого зросту і звик більше бачити на всі боки - для цього потрібно дзеркала поміняти місцями і розгорнути на 180 градусів. Тоді основний сектор охоплюватиме більше горизонтальну лінію.
При цьому регулювання дзеркал залишиться в допустимих межах для зручності візуального контролю позаду.

Крім багажу, велосипед Рута передбачає можливість перевезення пасажира або поклажі за рахунок універсального рішення у вигляді трансформованого заднього сидіння в багажну платформу. Задня спинка пасажира знімна, за потреби її можна видалити. 

У даній моделі додатково передбачена можливість легкого вилучення касети з АКБ для зручнішого виконання процедури підзарядки у будинку. 

У стандартну комплектацію входить:

- передній багажний кошик;
- задня універсальна трансформована багажна платформа;
- РК-панель приладів;
- фара головного світла;
- покажчики поворотів попереду та ззаду;
- дзеркала заднього виду;
- сигналізація з дистанційним керуванням.

Розмірність та тип шин: 2.5 -17 передня/задня.

Система гальм : переднє / заднє (механічні) барабанні; обидва з приводом від важелів на кермі.

У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу володіють гарною термостійкістю і механічною міцністю. Виливка є найбільш широко використовуваним способом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках та в медичному обладнанні.

Сплав AlNiCo має ряд важливих характеристик:
- низька коерцитивність
- високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля
- максимальна робоча температура до 450° C
- складається з відносно дорогої сировини: нікелю та кобальту.

Якщо висловитися більш зрозуміло – найважливішим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їхньої ефективності. Електромагнітна індукція зберігається протягом декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.

Акумуляторна батарея тягова свинцево-кислотна, тип батареї AGM з загальним номіналом 60V-15Ah (900 Вт * год). Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Тяговий акумулятор CHILWEE виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту і рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу і глибоких розрядів. Цей тип АКБ вирізняється підвищеним числом циклів заряд-розряд: понад 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора забезпечені більш щільним активним матеріалом, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність. Корпус виконаний з ударостійкого ABS пластику і надійно герметизований.

 

Масо-габаритні характеристики
Довжина, мм 1700
Ширина, мм 400
Висота, мм 1150
Споряджена маса, кг 73
Параметри двигуна
Ємність акумуляторної батареї Lead-Acid 60V-15A (батарейна модель складається з п'яти АКБ)
Запас ходу на електротязі, км ≤35
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤350
Характеристики
Max швидкість при русі на електротязі, км/год ≤38
Двигун, тип Інтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Додаткове пасажирське місце Так
Живлення для підзарядки батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізація Сигналізація при активації блокує електромотор та знерухомлює провідне заднє колесо
Розширений стандартний пакет опцій Передній речовий кошик. Заднє сидіння, що трансформується, в багажну платформу.
Світлотехніка задня Габаритний ліхтар, стоп-відбивач та покажчики поворотів
Світлотехніка передня LED-фара головного світла
Тип батареї Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 60 Вольт і ємністю 15A. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин
Тип панелі приладів РК панель приладів з індикацією ступеня заряду батареї, швидкості, покажчиків повороту та індикаторами включених елементів зовнішнього освітлення
Тип приводу Інтегровані в заднє колесо електродвигун потужністю 800 Ватт
Задній гальмівний механізм Барабанний з ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Підвіска передня Телескопічна вилка з пружинами та амортизаторами
Передні гальмівні механізми Барабанний з ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Колісні диски Сталеві профільовані ободи
Вантажопідйомність, кг 145 (рекомендована вага вантажу для збереження запасу ходу 110-120 кг)
Розмір шин передні/задні 2.5-17/2.5 -17; шини з камерою
Значення пакувальних розмірів мототехніки
Ширина, м 0,35
Висота, м. 0,80
Об'єм, куб.м 0,40
Вага, кг 75
Основні атрибути
ВиробникFADA
Країна виробникКитай
Вікова групаДоросла
Максимальне навантаження145 кг
Матеріал рамиМетал
КонструкціяЦілісна
Діаметр колеса432 мм
Висота рульової стійки115 см
ОсобливостіПідніжка, Амортизатор, Ручне гальмо
Вага73 кг
КолірЗелений
Потужність електродвигуна800 Вт
Час зарядки6 година
Дистанція пробігу35 км
Максимальна швидкість38 км/год
Рекомендована гранична швидкість38 км/год
СтанНовий
  • Ціна: 23 826 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner