Продавець Технарик розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
238 відгуків
+380 (66) 005-65-25
+380 (68) 379-72-79
Магазин Технарик
Кошик

Електровелосипед FADA РУТА 800W Помаранчевий

-19%
Електровелосипед FADA РУТА 800W Помаранчевий
  • Електровелосипед FADA РУТА 800W Помаранчевий, фото 3
  • Електровелосипед FADA РУТА 800W Помаранчевий, фото 4
  • Електровелосипед FADA РУТА 800W Помаранчевий, фото 5
  • Електровелосипед FADA РУТА 800W Помаранчевий, фото 6

33 904 ₴

27 331 ₴

  • В наявності
  • Код: FADA RUTA
+380 (66) 005-65-25
Vodafone
  • +380 (68) 379-72-79
    Київстар
Електровелосипед FADA РУТА 800W ПомаранчевийЕлектровелосипед FADA РУТА 800W Помаранчевий
33 904 ₴27 331 ₴
В наявності
+380 (66) 005-65-25
Vodafone
  • +380 (68) 379-72-79
    Київстар
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Електричний велосипед FADA РУТА 800W

Оновлена FADA РУТА. Ця модель стала дуже популярною завдяки трьом ключовим аспектам:

1. Простота та надійність конструкції + функціональність (багажник або друге сідло для пасажира);
2. Дуже зручна по посадці для будь-якого віку (висока посадка та можливість зміни висоти сидіння), відмінна прохідність (завдяки 17-ти дюймовим мопедним колесам та амортизації передньої вилки) та компактні розміри (навіть менше звичайних велосипедів на 26 колесах);
3. Незначна вага і мотор-колесо дозволяють покривати пристойну відстань тільки на електротязі, а керувати батареєю для циклу зарядки простіше простого, тому що вона поміщена в з'ємний бокс.

Основні конструктивні особливості оновленої моделі:

1. Рама покращеної конструкції - посилені бічні частини винесені за межі корпусу батареї
2. Нова траверса
3. Кошик передній з термопластика (легко зняти, не облущується і не іржавіє)
4. Передня вилка у вигляді амортизаторних стійок
5. Передня додаткова LED-фара дає вдвічі більшу освітленість
6. Новий двигун на 800 ватів у парі з акумуляторною батареєю вже на 15 А/год.

Двигун на моделі пропонується найпотужніший з раніше доступних варіантів. Він розвиває справжні 800 ватів. Причому варіант мотора для Рута можна було б використовувати ще потужніше, проте це не так додало б у швидкості, скільки активніше стало б "з'їдати" батарею. Тому така версія – це принцип розумної достатності.

Максимальна швидкість, заявлена виробником, може досягати 40 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу складе до 40 км залежно від навантаження і дорожніх умов. На правій ручці управління умовним "газом" передбачена клавіша перемикання потужних режимів. Вибір одного з 4-х швидкісних режимів руху передбачає можливості по пробігу. Прислів'я: тихіше їдеш – далі будеш, працює на всі сто.

Зручність посадки забезпечується збільшеною площею подушки сидіння і товщиною пінополіуретанового наповнювача, що зросла. Сидіння стало м'якшим. А підсідельний штир із збільшеною довжиною 30 см дозволить зручно розміститися водієві навіть якщо його зріст більше 180 см. Причому зверніть увагу на те, що педальний вузол доповнений додатковими складними підніжками у передній частині. Тобто якщо дорога далека і рух на електротязі, розміщення додаткових упорів для ніг дозволить прийняти ще зручнішу посадку, коли ноги можна буде частково випрямити, якщо перенести їх з педалей. 

Колеса у Рути мають розміри 2.50-17 переднє та 2.50-17 заднє. Тобто вони однакові та формат взаємозамінності збережений. Шини мають не гладкий, а розвинений протектор і дозволять впевнено пересуватися навіть в умовах ґрунтових доріг. А ось конструкція ободу зазнала змін. Спицований варіант замінено більш практичним і стійким до ударних навантажень варіантом із профільованими опорними елементами. А сам обід має потовщену двошарову структуру в місці сполучення з шиною. Загальна вага колеса у зборі перевищує вагу звичайного спицованого колеса лише на 200 грам – це взагалі нічого. А за міцністю перевершує звичайні спиці. Більш того такий обід можна правити у разі удару, оскільки і обід, і внутрішні опори виконані зі сталі. 

Відкидні платформи на задньому колесі у плані виконання дуже прості – це не шедевр інженерного виконання. Вони виготовлені з гнутого прокатного листа і забезпечені підпруженими петлями для фіксації в складеному стані. Але в будь-якому випадку вони потужні і добре доповнюють практичність електровелосипеда при перевезенні чогось об'ємного і досить важкого. Доповненням до цього стане і передній багажний кошик.

Зверніть увагу на дзеркала. Цей тип дзеркал передбачає два варіанти установки:
1. Охоплює великий вертикальний сектор і буде зручним для високих людей.
2. Однак, якщо хтось невисокого зросту і звик більше бачити на всі боки - для цього потрібно дзеркала поміняти місцями і розгорнути на 180 градусів. Тоді основний сектор охоплюватиме більше горизонтальну лінію.
При цьому регулювання дзеркал залишиться в допустимих межах для зручності візуального контролю позаду.

Крім багажу, велосипед Рута передбачає можливість перевезення пасажира або поклажі за рахунок універсального рішення у вигляді трансформованого заднього сидіння в багажну платформу. Задня спинка пасажира знімна, за потреби її можна видалити. 

У даній моделі додатково передбачена можливість легкого вилучення касети з АКБ для зручнішого виконання процедури підзарядки у будинку. 

У стандартну комплектацію входить:

- передній багажний кошик;
- задня універсальна трансформована багажна платформа;
- РК-панель приладів;
- фара головного світла;
- покажчики поворотів попереду та ззаду;
- дзеркала заднього виду;
- сигналізація з дистанційним керуванням.

Розмірність та тип шин: 2.5 -17 передня/задня.

Система гальм : переднє / заднє (механічні) барабанні; обидва з приводом від важелів на кермі.

У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу володіють гарною термостійкістю і механічною міцністю. Виливка є найбільш широко використовуваним способом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках та в медичному обладнанні.

Сплав AlNiCo має ряд важливих характеристик:
- низька коерцитивність
- високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля
- максимальна робоча температура до 450° C
- складається з відносно дорогої сировини: нікелю та кобальту.

Якщо висловитися більш зрозуміло – найважливішим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їхньої ефективності. Електромагнітна індукція зберігається протягом декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.

Акумуляторна батарея тягова свинцево-кислотна, тип батареї AGM з загальним номіналом 60V-15Ah (900 Вт * год). Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Тяговий акумулятор CHILWEE виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту і рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу і глибоких розрядів. Цей тип АКБ вирізняється підвищеним числом циклів заряд-розряд: понад 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора забезпечені більш щільним активним матеріалом, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність. Корпус виконаний з ударостійкого ABS пластику і надійно герметизований.

 

Масо-габаритні характеристики
Довжина, мм 1700
Ширина, мм 400
Висота, мм 1150
Споряджена маса, кг 73
Параметри двигуна
Ємність акумуляторної батареї Lead-Acid 60V-15A (батарейна модель складається з п'яти АКБ)
Запас ходу на електротязі, км ≤35
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤350
Характеристики
Max швидкість при русі на електротязі, км/год ≤38
Двигун, тип Інтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Додаткове пасажирське місце Так
Живлення для підзарядки батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізація Сигналізація при активації блокує електромотор та знерухомлює провідне заднє колесо
Розширений стандартний пакет опцій Передній речовий кошик. Заднє сидіння, що трансформується, в багажну платформу.
Світлотехніка задня Габаритний ліхтар, стоп-відбивач та покажчики поворотів
Світлотехніка передня LED-фара головного світла
Тип батареї Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 60 Вольт і ємністю 15A. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин
Тип панелі приладів РК панель приладів з індикацією ступеня заряду батареї, швидкості, покажчиків повороту та індикаторами включених елементів зовнішнього освітлення
Тип приводу Інтегровані в заднє колесо електродвигун потужністю 800 Ватт
Задній гальмівний механізм Барабанний з ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Підвіска передня Телескопічна вилка з пружинами та амортизаторами
Передні гальмівні механізми Барабанний з ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Колісні диски Сталеві профільовані ободи
Вантажопідйомність, кг 145 (рекомендована вага вантажу для збереження запасу ходу 110-120 кг)
Розмір шин передні/задні 2.5-17/2.5 -17; шини з камерою
Значення пакувальних розмірів мототехніки
Ширина, м 0,35
Висота, м. 0,80
Об'єм, куб.м 0,40
Вага, кг 75
Основні атрибути
ВиробникFADA
Країна виробникКитай
Вага73 кг
Вікова групаДоросла
Час зарядки6 година
Висота рульової стійки115 см
Діаметр колеса432 мм
Дистанція пробігу35 км
КонструкціяЦілісна
Максимальне навантаження145 кг
Максимальна швидкість38 км/год
Матеріал рамиМетал
Потужність електродвигуна800 Вт
ОсобливостіПідніжка, Амортизатор, Ручне гальмо
Рекомендована гранична швидкість38 км/год
СтанНовий
КолірПомаранчевий
  • Ціна: 27 331 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner