Електричний велосипед FADA РУТА 800W
Оновлена FADA РУТА. Ця модель стала дуже популярною завдяки трьом ключовим аспектам:
1. Простота та надійність конструкції + функціональність (багажник або друге сідло для пасажира);
2. Дуже зручна по посадці для будь-якого віку (висока посадка та можливість зміни висоти сидіння), відмінна прохідність (завдяки 17-ти дюймовим мопедним колесам та амортизації передньої вилки) та компактні розміри (навіть менше звичайних велосипедів на 26 колесах);
3. Незначна вага і мотор-колесо дозволяють покривати пристойну відстань тільки на електротязі, а керувати батареєю для циклу зарядки простіше простого, тому що вона поміщена в з'ємний бокс.
Основні конструктивні особливості оновленої моделі:
1. Рама покращеної конструкції - посилені бічні частини винесені за межі корпусу батареї
2. Нова траверса
3. Кошик передній з термопластика (легко зняти, не облущується і не іржавіє)
4. Передня вилка у вигляді амортизаторних стійок
5. Передня додаткова LED-фара дає вдвічі більшу освітленість
6. Новий двигун на 800 ватів у парі з акумуляторною батареєю вже на 15 А/год.
Двигун на моделі пропонується найпотужніший з раніше доступних варіантів. Він розвиває справжні 800 ватів. Причому варіант мотора для Рута можна було б використовувати ще потужніше, проте це не так додало б у швидкості, скільки активніше стало б "з'їдати" батарею. Тому така версія – це принцип розумної достатності.
Максимальна швидкість, заявлена виробником, може досягати 40 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу складе до 40 км залежно від навантаження і дорожніх умов. На правій ручці управління умовним "газом" передбачена клавіша перемикання потужних режимів. Вибір одного з 4-х швидкісних режимів руху передбачає можливості по пробігу. Прислів'я: тихіше їдеш – далі будеш, працює на всі сто.
Зручність посадки забезпечується збільшеною площею подушки сидіння і товщиною пінополіуретанового наповнювача, що зросла. Сидіння стало м'якшим. А підсідельний штир із збільшеною довжиною 30 см дозволить зручно розміститися водієві навіть якщо його зріст більше 180 см. Причому зверніть увагу на те, що педальний вузол доповнений додатковими складними підніжками у передній частині. Тобто якщо дорога далека і рух на електротязі, розміщення додаткових упорів для ніг дозволить прийняти ще зручнішу посадку, коли ноги можна буде частково випрямити, якщо перенести їх з педалей.
Колеса у Рути мають розміри 2.50-17 переднє та 2.50-17 заднє. Тобто вони однакові та формат взаємозамінності збережений. Шини мають не гладкий, а розвинений протектор і дозволять впевнено пересуватися навіть в умовах ґрунтових доріг. А ось конструкція ободу зазнала змін. Спицований варіант замінено більш практичним і стійким до ударних навантажень варіантом із профільованими опорними елементами. А сам обід має потовщену двошарову структуру в місці сполучення з шиною. Загальна вага колеса у зборі перевищує вагу звичайного спицованого колеса лише на 200 грам – це взагалі нічого. А за міцністю перевершує звичайні спиці. Більш того такий обід можна правити у разі удару, оскільки і обід, і внутрішні опори виконані зі сталі.
Відкидні платформи на задньому колесі у плані виконання дуже прості – це не шедевр інженерного виконання. Вони виготовлені з гнутого прокатного листа і забезпечені підпруженими петлями для фіксації в складеному стані. Але в будь-якому випадку вони потужні і добре доповнюють практичність електровелосипеда при перевезенні чогось об'ємного і досить важкого. Доповненням до цього стане і передній багажний кошик.
Зверніть увагу на дзеркала. Цей тип дзеркал передбачає два варіанти установки:
1. Охоплює великий вертикальний сектор і буде зручним для високих людей.
2. Однак, якщо хтось невисокого зросту і звик більше бачити на всі боки - для цього потрібно дзеркала поміняти місцями і розгорнути на 180 градусів. Тоді основний сектор охоплюватиме більше горизонтальну лінію.
При цьому регулювання дзеркал залишиться в допустимих межах для зручності візуального контролю позаду.
Крім багажу, велосипед Рута передбачає можливість перевезення пасажира або поклажі за рахунок універсального рішення у вигляді трансформованого заднього сидіння в багажну платформу. Задня спинка пасажира знімна, за потреби її можна видалити.
У даній моделі додатково передбачена можливість легкого вилучення касети з АКБ для зручнішого виконання процедури підзарядки у будинку.
У стандартну комплектацію входить:
- передній багажний кошик;
- задня універсальна трансформована багажна платформа;
- РК-панель приладів;
- фара головного світла;
- покажчики поворотів попереду та ззаду;
- дзеркала заднього виду;
- сигналізація з дистанційним керуванням.
Розмірність та тип шин: 2.5 -17 передня/задня.
Система гальм : переднє / заднє (механічні) барабанні; обидва з приводом від важелів на кермі.
У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу володіють гарною термостійкістю і механічною міцністю. Виливка є найбільш широко використовуваним способом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках та в медичному обладнанні.
Сплав AlNiCo має ряд важливих характеристик:
- низька коерцитивність
- високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля
- максимальна робоча температура до 450° C
- складається з відносно дорогої сировини: нікелю та кобальту.
Якщо висловитися більш зрозуміло – найважливішим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їхньої ефективності. Електромагнітна індукція зберігається протягом декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.
Акумуляторна батарея тягова свинцево-кислотна, тип батареї AGM з загальним номіналом 60V-15Ah (900 Вт * год). Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Тяговий акумулятор CHILWEE виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту і рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу і глибоких розрядів. Цей тип АКБ вирізняється підвищеним числом циклів заряд-розряд: понад 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора забезпечені більш щільним активним матеріалом, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність. Корпус виконаний з ударостійкого ABS пластику і надійно герметизований.
Масо-габаритні характеристики | |
Довжина, мм | 1700 |
Ширина, мм | 400 |
Висота, мм | 1150 |
Споряджена маса, кг | 73 |
Параметри двигуна | |
Ємність акумуляторної батареї | Lead-Acid 60V-15A (батарейна модель складається з п'яти АКБ) |
Запас ходу на електротязі, км | ≤35 |
Розрахункова кількість циклів заряду батареї | ≤350 |
Характеристики | |
Max швидкість при русі на електротязі, км/год | ≤38 |
Двигун, тип | Інтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo). |
Додаткове пасажирське місце | Так |
Живлення для підзарядки батареї | Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті) |
Охоронна сигналізація | Сигналізація при активації блокує електромотор та знерухомлює провідне заднє колесо |
Розширений стандартний пакет опцій | Передній речовий кошик. Заднє сидіння, що трансформується, в багажну платформу. |
Світлотехніка задня | Габаритний ліхтар, стоп-відбивач та покажчики поворотів |
Світлотехніка передня | LED-фара головного світла |
Тип батареї | Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 60 Вольт і ємністю 15A. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин |
Тип панелі приладів | РК панель приладів з індикацією ступеня заряду батареї, швидкості, покажчиків повороту та індикаторами включених елементів зовнішнього освітлення |
Тип приводу | Інтегровані в заднє колесо електродвигун потужністю 800 Ватт |
Задній гальмівний механізм | Барабанний з ручним приводом за допомогою важеля на кермі |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з пружинами та амортизаторами |
Передні гальмівні механізми | Барабанний з ручним приводом за допомогою важеля на кермі |
Колісні диски | Сталеві профільовані ободи |
Вантажопідйомність, кг | 145 (рекомендована вага вантажу для збереження запасу ходу 110-120 кг) |
Розмір шин передні/задні | 2.5-17/2.5 -17; шини з камерою |
Значення пакувальних розмірів мототехніки | |
Ширина, м | 0,35 |
Висота, м. | 0,80 |
Об'єм, куб.м | 0,40 |
Вага, кг | 75 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | FADA |
Країна виробник | Китай |
Вага | 73 кг |
Вікова група | Доросла |
Час зарядки | 6 година |
Висота рульової стійки | 115 см |
Діаметр колеса | 432 мм |
Дистанція пробігу | 35 км |
Конструкція | Цілісна |
Максимальне навантаження | 145 кг |
Максимальна швидкість | 38 км/год |
Матеріал рами | Метал |
Потужність електродвигуна | 800 Вт |
Особливості | Підніжка, Амортизатор, Ручне гальмо |
Рекомендована гранична швидкість | 38 км/год |
Стан | Новий |
Колір | Синій |
- Ціна: 27 331 ₴